środa, 30 września 2015

pozdrowienia z łodzi.






Siedzę całymi dniami na dziewiętnastym piętrze i patrzę na kolejne zachody słońca na piotrkowskiej. Ani to luksusowy apartament, ani dom w górach, ale kolejne marzenie, które planuję wykorzystać w całości. Rozłąki zawsze bolą, jest obco i dziwnie. Ale to wyzwanie, któremu zamierzam podołać, kursować między łodzią, lublinem, warszawą i innymi miastami. Mam wspaniałych ludzi, nieważne czy dzieli nas kilometr czy sto. Pozwiedzamy.
A jutro jest pierwszy października i trzeba wstać o kosmicznej siódmej rano. 

7 komentarzy:

  1. Powodzenia w Łodzi, wykorzystaj jak najlepiej ten czas! Życzę dużo siły, nigdy się nie poddawaj i.. zazdroszczę! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za przemiłe słowa. nie zazdrość, pracuj,a wszystko jest do osiągnięcia :)

      Usuń
    2. (mam nadzieję, że nie oceniłaś mnie po starych, okropnych zdjęciach na porzuconym blogu :) ). Oczywiście, że będę. Mieszkasz w osobiście wynajętym mieszkaniu czy w tym akademiku szkoły filmowej? :) Jak pierwsze wrażenia? :)

      Usuń
    3. spokojnie,a można gdzieś obejrzeć aktualne? mieszkam w wynajętym pokoju, z mieszkania jestem zadowolona,bo mam bliziutko do uczelni, piękny widok i jest spokojnie. miasto jak miasto, z jedną główną ulicą, na której jest wszystko, a dalej lepiej samemu się nie zapuszczać w godzinach wieczornych.;) studia- to dopiero początek, ale atmosfera jest naprawdę miła, ciekawi ludzie (jak ogólnie w łodzi można wiele takich poznać), super wykładowcy. jak najbardziej Ci polecam. wybierasz się?

      Usuń
    4. Chciałabym :) Jak oceniasz rekrutację? Wiesz, po prostu chciałam się zorientować, bo 'nie wiem czy się nadaję', zobaczyć z czego powinnam się przygotować. Pytania o podstawy fotografii były trudne? Zdjęć generalnie, niestety, nie mam w jednym miejscu, nie mam bloga (chyba nie jestem wystarczająco systematyczna). Tutaj mam dużo zbiór http://agatawach.wix.com/fotomemories bardziej takich zdjęć docelowo dla ludzi, dużo 'zleceniowych'. Dużo dodaję codziennych tutaj : http://eyearchive.tumblr.com/tagged/me też :)

      Usuń
    5. trudno powiedzieć, czy były trudne, jeśli się orientujesz, to sobie poradzisz. ja osobiście przygotowywałam się dość szczegółowo z historii fotografii, ale nie ma na to reguły. https://www.facebook.com/agnieszka.kossowska.10 to mój fb, jeśli chciałabyś się czegoś dowiedzieć więc to pisz prywatnie, służę pomocą, bo wiem jak to jest. ;)

      Usuń
  2. Mieszkasz teraz w Łodzi? no prosze prosze! może nawet mijamy się czasem w tramwaju!

    OdpowiedzUsuń